IE loader

Как да повишим взривната сила в интервю със световния шампион Ивайло Христов

Как да повишим взривната сила в интервю със световния шампион Ивайло Христов

За фитнеса, диетите, емоциите и любовта с 3-тния Световен шампион по силов трибой Ивайло Христов

Клякането с широк разкрач е най-доброто упражнение за дупе, сподели в интервю световният шампион по силов трибой Ивайло Христов. Всички останали упражнения за дупе са след него. Силовият трибой е спорт, който измерва силата на цялото тяло и се състои от три движения – клек, вдигане от хоризонтален лег и мъртва тяга. Целта е да се направи с възможно най-голяма тежест едно повторение, което се изпълнява по строг правилник.

За фитнеса, диетите, емоциите и любовта в интервю с Ивайло Христов

Рекордите на трикратния световен шампон по силов трибой са 406 килограма клек с щанга на рамене, 230 кг вдигане от хоризонтален лег и 380 кг мъртва тяга. Според него например вдигането на лежанка от масовия потребител, няма нищо общо с вдигането на състезания, защото правилата са много стриктни. Кросовете и дългите преходи не са за препоръчване за хората, които желаят да повишат максимално взривната си сила.

Мускулите не свикват с упражненията, а най-вече с тежестта и груба грешка на повечето хора е, че не тренират интензивно. На въпроса, кое е най-доброто упражнение за изграждане на красиво дупе? Шампионът препоръча да се прави пълен клек (тазобедрената става да бъде по ниско от колянната става) с широк разкрач.

Виж подробности във видео интервюто

Виж още полезни видеоматериали в YouTube канала ни на следния линк: https://www.youtube.com/PulseFitSPA

Ако целта е повишаване на мускулната маса на дупето правете по 10 повторения в работните серии под наблюдението на професионален фитнес треньор. Шампионът тренира 13-14 пъти седмично и през месец април 2019 година е поканен на най-големия частен турнир по силов трибой в САЩ.

График групови занимания