adwise
IE loader

Pilates е гимнастична програма, съчетаваща елементи от каланетиката, балета и йогата. Упражненията се изпълняват на земя върху постелка, на фона на релаксираща музика. За допълнително натоварване се включват различни уреди като топки, ластици, пружини, обръчи и гирички. Те служат за нарушаване на равновесието и карат мускулите, които отговарят за стабилизирането на тялото, да се съкращават, повишавайки гъвкавостта и издръжливостта. За разлика от повечето групови занимания, всяко упражнение има три нива на трудност (начинаещи, напреднали и експерти) и се изпълнява само веднъж в рамките на определен брой повторения, вместо серии.

Всички движения се изпълняват плавно и бавно и преливат едно в друго. Целта на тази групова тренировка, освен да стегне и да направи мускулите по-гъвкави, е да постигне естествена грациозност на тялото и да постави акцент върху дишането и концентрацията върху мислите.

 

 

ГРАФИК
Pilates
  • Продължителност на една тренировка 45-60 мин.
  • Степен на натоварване ниска
  • Подходящо за начинаещи
  • Изгорени калории за една тренировка 390
График групови занимания