IE loader

Често задавани въпроси във връзка с работата на клубовете след повторното им отваряне

Често задавани въпроси във връзка с работата на клубовете след повторното им отваряне

Клубовете ни отварят отново врати на 18.05

Ако Вашият въпрос не присъства тук, можете да ни потърсите на 0700 44 044 след 18.05 или да ни пишете лично съобщение във Фейсбук страницата ни!

Влизане в клуба, хигиенни мерки, работещи съоръжения и видове тренировки

  1. Как ще се осъществява влизането в клуба? Дали ще се налага да чакам?

Залите ни са с внушителни размери до 5000 кв.м. Това предразполага да могат да тренират същият брой хора, колкото са го правили и преди настоящата ситуация. С оглед мерките смятаме, че не би се случило някой да се налага да чака за свободно място. Дори да се наложи, турникетът на входа на клуба няма да допусне клиент в случай, че капацитетът е запълнен. В рамките на до 5-10 мин. някой ще напусне, за да влезе следващият. Това не би трябвало да притеснява нашите клубни членове.

  1. Трябва ли да нося своя кърпа или мога да получа такава на място?

Трябва да носите задължително своя кърпа и чисти тренировъчни обувки.

  1. Работят ли душовете в съблекалните, спа зоните, солариумите?

Душовете в съблекалните и солариумите работят. Спа зоните на обектите в момента не работят. Ще публикуваме актуална информация, когато спа зоните отново започнат да функционират. 

  1. Провеждат ли се групови тренировки, персонални тренировки, Miha Bodytec тренировки?

Груповите занимания стартират от 25.05. За актуална информация за текущите графици, моля посетете https://timetable.pulsefit.bg/ . Тренировките с персонален фитнес треньор ще се провеждат при спазване на всички мерки за сигурност и безопасност и без осъществяване на директен физически контакт между треньор и клиент. Miha Bodytec тренировки в момента не се провеждат.

  1. Проветряват ли се залите? 

Залите ни разполагат с климатични системи от последно поколение. Няколко пъти дневно се провежда почистване на филтрите на вентилационните и климатичните инсталации. 

Клубно членство и компенсации

  1. Каква ще бъде месечната ми такса предвид промените в работното време и капацитета на работа на клуба?

Всеки клубен член ще заплаща намалена такса в размер на 49лв/месец до момента, в който клубовете ни не възстановят нормалния си режим на работа. Това е минималната стойност на нашите услуги предвид текущата ситуация и капацитета ни на работа.

  1. Аз съм притежател на предплатена карта. Каква компенсация ще получа?

Предвиждаме компенсация за всички клиенти, които са предплатили своите карти. Тази компенсация ще бъде изразена в добавен безплатен период към картите в размер на 15 дни.

  1. Аз съм притежател на дневна карта. Каква компенсация ще получа?

Дневните карти са преференциален тип карти. Те са закупени при изключителни условия и за тях не можем да предложим допълнителен тип компенсация.

  1. Вече съм платил за месец март, но не съм тренирал. Кога ще бъде взета предвид тази вноска?

Ако сте заплатил своята членска такса през месец март, ще трябва да платите на следващия падеж след Вашето първо посещение в клуба. Ако се получи разлика в дните от платената вноска за март, то тези дни ще се добавят към края на Вашето членство. По този начин гарантираме, че ще можете да се възползвате от всеки един ден, за който сте заплатили.

  1. Искам да замразя картата си до момента, в който обстановката се нормализира. Как да процедирам?

Всички клубни членства остават замразени до момента, в който или Вие не решите да ни посетите, или клубовете ни не възстановят на 100% нормалния си работен режим. С тази мярка целим да Ви дадем комфорта сами да определите дали и кога желаете отново да започнете да ни посещавате.

  1. Има ли промяна в работното време на клуба?

Да. Работното време на обектите ни, до пълното възстановяване на нормалния режим на работа, ще бъде: понеделник – петък: 07:00 – 21:30, събота, неделя: 09:00 – 21:30. Работното време на обекта Pulse Fitness & Spa Sveti Vlas: понеделник – неделя: 09:00 – 21:00.  

 

 

ЕЛА И РАЗГЛЕДАЙ КЛУБА