IE loader

Във форма и през февруари: Как да преборим зимния мързел?

Във форма и през февруари: Как да преборим зимния мързел?

Зимата е най-коварният сезон за всеки начинаещ фитнес любител и не щади дори и тези с повече опит. През зимните месеци температурите са минусови, пътищата заледени и трудно проходими, стъмва се по-рано и по-лесно се изморяваме. Това са условия, които плашат всеки и дори го отказват от редовните тренировки.

За щастие тази зима е благосклонна към спорта и оправданията по-горе звучат несериозно, ако сте решили, че искате да промените визията си до летните месеци. Какво трябва да направите, за да сте във фoрма и през февруари. Как да преборим зимния мързел? Следвайте тези лесни стъпки и посещаването на залата няма да ви представлява трудност.

Мотивация:

Без значение дали жени или мъже, всички имаме идеал за визия, която тайничко се надяваме да постигнем. Бъдете като Григор Димитров или Ивет Лалова! Принтирайте или поставете като тапет на лаптопа/телефона си снимка на човека, на когото се надявате да приличате един ден. Виждайки ежедневно мечтаната фигура, по-лесно ще се мотивирате да я постигнете. Препоръката ни е все пак да сте реалисти и да се съобразите със собственото си телосложение, за да не сте разочаровани.

pulsefit

2 е повече от 1:

Ако усещате, че волята ви през студените месеци не е никак силна, то се нуждаете от верен приятел, който да е до вас и да ви мотивира. Помолете най-добрия си приятел или приятелка да ви помогне, като ви напомня ежедневно, че днес трябва да тренирате; колежката, която седи до вас да следи какво похапвате, докато работите, а любимият ви човек да се погрижи да не прекалите с количеството храна на вечеря. Намерете си съмишленик, който ще идва с удоволствие с вас на тренировка в залата. Като видите удоволствието, което изпитва след качествената тренировка, ще намерите вдъхновение и за себе си.

Финанси:

Още в началото на месеца си направете абонамент за фитнеса или за поредица групови занимания. Така няма да искате да пропускате тренировка, защото сте си я заплатили. Финансовият аспект оказва по-голяма мотивация, отколкото можете да си представите.

Хранене:

Направете си списък с менюто за седмицата и пазарувайте през уикенда. Така ще имате повече време да изберете качествени продукти и да „заредите“ хладилника си със здравословна храна, която да приготвите сами, а не просто да поръчате отнякъде. Освен това по този начин ще имате повече време за тренировки през седмицата, което по принцип отделяте за пазаруване или мързелуване.

Тренировки:

Е, вече сте стигнали до залата. Поздравления! Изберете спорт, който ще ви достави удоволствие и ще ви е приятно да го включите в програмата си. Ако сте почитатели на силовите тренировки, то е време да се консултирате с личен треньор, който да ви направи тренировъчна програма. Ако пък предпочитате груповите занимания, то изборът ви е огромен.

 

Ако сте редовни, стриктни в режима и тренировките и не позволявате на мързела да повлияе на мотивацията ви, ще се изненадате много, когато зимата и студа си отидат. Защото няма нищо по-хубаво от това заедно с дебелите дрехи, да свалиш и излишните сантиметри.

График групови занимания