IE loader

Най-добрите упражнения с ластици за тренировка на цялото тяло

Най-добрите упражнения с ластици за тренировка на цялото тяло

Вижте кои са базовите упражнения с ластици, подходящи за тренировка, където и да сте

Упражненията с ластици са удобен начин за тренировка на цялото тяло в домашни условия или в залата. Може би Ви напомнят на познатите от миналото тренировъчни пружини, но ластиците са по-удобни и лесни за употреба. Ако сте начинаещи или средно напреднали, използването на тренировъчни ластици може да бъде голям плюс за изграждане на красиво тяло. В следващите редове ще Ви запознаем с най-добрите упражнения, с които може да натоварите всички мускулни групи.

Най-добрите упражнения с ластици за натоварване на цялото тяло

Когато стане дума за най-добрите упражнения с ластици, трябва да се има предвид, че това са базови упражнения. Те са основата, без която не може да се гради нищо качествено. Най-популярните от тях, познати във фитнес залата, са клякане, вдигане от хоризонтален лег, гребане, мъртва тяга, раменни преси, френски преси, сгъване за бицепс от стоеж, коремни преси. 

Нека видим как ще заместим щангата и дъмбелите с ластици:

За максимални резултати изпълнявайте упражненията в серии с повече повторения. Можете да разделите тренировките в различни дни според мускулната група, която натоварвате. Например: ден 1 - най-добрите упражнения с ластици за бедра и гърди, ден 2 - гръб и рамене, ден 3 - за трицепси, бицепси и корем. Работните серии за начинаещи са 3-8 на упражнение. Почивка между упражненията - 1 минута.

Най-добрите упражнения с ластици за бедра и гърди

Клякането с широк разкрач е най-доброто упражнение за оформяне на бедрата и седалищните мускули. За целта Ви е необходим само ластик. За по-интензивно натоварване може да добавите и разтваряне с крак встрани. 

Най-добрите упражнения с ластици за цяло тяло

Най-добрите упражнения с ластици за гръб и рамене

Класически упражнения за тези мускулни групи са гребане с ластик от стоеж с две ръце и мъртва тяга. Веднага след това, след не повече от 2 минутки почивка, можем да натоварим и раменете с навярно познатото Ви упражнение - раменни преси.

Най-добрите упражнения с ластици за трицепс, бицепс и корем

Приключваме тренировъчната седмица с френски преси за трицепс и сгъване с ластици за бицепс. А сега оставете ластиците да си починат и нека пристъпим към комбинирани коремни преси.

Упражненията с ластици са подходящи за загряване преди силова тренировка, отслабване (изгаряне на мазнини), повишаване на мускулната маса, мускулна издръжливост и др. Тренировъчните ластици са уникален аксесоар за изграждане и поддържане на красиво тяло. Те са лесно преносими (побират се дори в обикновена раница) и много лесни за съхранение. Перфектни са не само за тренировки у дома, но и когато сте на път или нямате достъп до фитнес зала.

Ако имате съмнения кой вид ластици за тренировка са най-подходящи за Вас, може да се консултирате с нашите професионални консултанти в Pulse Gym Shop на уеб адрес: https://pulsegymshop.bg

БЕЗПЛАТНО ПОСЕЩЕНИЕ