IE loader

Групови занимания за начинаещи. 5 тренировки, подходящи за хора без никакъв спортен стаж.

Групови занимания за начинаещи. 5 тренировки, подходящи за хора без никакъв спортен стаж.

Кои групови занимания за начинаещи могат да бъдат посещавани от хора, които никога не са били на фитнес

Къде се водят групови занимания за начинаещи най-вероятно е първия въпрос за който се сещате, когато решите да започнете да започнете да спортувате във фитнес залата. И може би се притеснявате мъничко, защото никога не сте спортували! Ако е така - тази статия е точно за Вас. Груповите занимания са перфектната първа крачка към активния начин на живот. Когато спортуваме в колектив, се срещаме с нови хора, забавляваме се и горим калории по неусетен и приятен начин. Нека разгледаме пет групови занимания, които може да посетите още днес, дори да нямате какъвто и да е опит в спорта.

Групови занимания за начинаещи с които да започнем

Пилатес

Групови занимания за начинаещи

Този тип тренировка съчетава елементи от каланетиката, балета и йогата. Упражненията се изпълняват върху постелка на фона на релаксираща музика. За допълнително натоварване може да се използват ластици, топка или гирички. Степента на натоварването е ниска, а продължителността на едно групово занимание за начинаещи е около 45 - 60 мин.

Body & Abs

Основните мускулни групи, на които се акцентира по време на Body & Abs тренировките, са бедрата, седалището и корема. Това е интервален тип от групови занимания за начинаещи, който допринася за стягането на мускулатурата. Body & Abs е предназначена изключително за женската част от аудиторията. Степента на натоварване е средна, а продължителността е около 30 - 40 мин. 

Йога 

Ако желаете да практикувате занимание, което да подобри Вашата гъвкавост, координация и баланс, то йога е подходящият за Вас избор. Този тип тренировка заздравява ставите, стяга мускулите и подобрява спокойствието и равновесието на трениращия. Степента на натоварване е ниска. Едно занимание трае между 60 и 90 мин.

Аеробика

Аеробиката е може би най-популярната групова тренировка в България. Тя влезе в домовете ни още преди десетилетия чрез телевизионните канали. Днес обаче това занимание не изостава по нищо от съвременните групови тренировки. Аеробика е кардио програма, която съчетава в себе си упражнения за издръжливост, тонус и обща кондиция. Степента на натоварване е средна, а продължителността - между 60 и 90 мин. 

Фит бол

Пилатес е групово занимание за начинаещи във фитнес залата

Фит бол отскоро е в България. Pulse Fitness & Spa е единственият клуб, в който може да се практикува това занимание. Много бързо Фит бол се превърна в любимата на много дами тренировка. Повечето упражнения се изпълняват на швейцарска топка, което допринася за развитието на баланс и координация. Степента на натоварване е средна, а едно занимание продължава около 50 - 60 мин.

Да изберете подходящата тренировка е важно, но по-същественото е да съберете нужната мотивация, за да започнете да тренирате. Pulse Fitness & Spa е мястото, на което десетки хиляди души са променили своя живот чрез спорт и движение. Вие също можете да станете част от нашето семейство. Дори да не сте спортували никога досега, днес е най-подходящият ден, в който да започнете.

Вижте графика на груповите ни занимания на www.timetable.pulsefit.bg и заявете своето безплатно тестово посещение още сега на www.pulsefit.bg/workout или на 0700 44 044

БЕЗПЛАТНО ПОСЕЩЕНИЕ