IE loader

Групови занимания за начинаещи. 5 тренировки, подходящи за хора без никакъв спортен стаж.

Групови занимания за начинаещи. 5 тренировки, подходящи за хора без никакъв спортен стаж.

Кои групови занимания могат да бъдат посещавани от хора, които никога не са били на фитнес

Ако искате да започнете да ходите на фитнес, но се притеснявате, че никога не сте спортували, тази статия е за Вас. Груповите занимания са перфектната първа крачка към активния начин на живот. Когато спортуваме в колектив, се срещаме с нови хора, забавляваме се и горим калории по неусетен и приятен начин. Нека разгледаме 5 групови занимания, които може да посетите още днес, дори да нямате какъвто и да е опит в спорта.

Пилатес

pulsefit

Този тип тренировка съчетава елементи от каланетиката, балета и йогата. Упражненията се изпълняват върху постелка на фона на релаксираща музика. За допълнително натоварване може да се използват ластици, топка или гирички. Степента на натоварването е ниска, а продължителността на едно занимание е около 45 - 60 мин.

Body & Abs

Основните мускулни групи, на които се акцентира по време на Body & Abs тренировките, са бедрата, седалището и корема. Това е интервален тип групово занимание, което допринася за стягането на мускулатурата. Body & Abs е предназначена изключително за женската част от аудиторията. Степента на натоварване е средна, а продължителността е около 30 - 40 мин. 

Йога 

Ако искате да практикувате занимание, което да подобри Вашата гъвкавост, координация и баланс, то йога е подходящият за Вас избор. Този тип тренировка заздравява ставите, стяга мускулите и подобрява спокойствието и равновесието на трениращия. Степента на натоварване е ниска. Едно занимание трае между 60 и 90 мин.

Аеробика

Аеробиката е може би най-популярната групова тренировка в България. Тя влезе в домовете ни още преди десетилетия чрез телевизионните канали. Днес обаче това занимание не изостава по нищо от съвременните групови тренировки. Аеробика е кардио програма, която съчетава в себе си упражнения за издръжливост, тонус и обща кондиция. Степента на натоварване е средна, а продължителността - между 60 и 90 мин. 

Фит бол

pulsefit

Фит бол отскоро е в България. Pulse Fitness & Spa е единственият клуб, в който може да се практикува това занимание. Много бързо Фит бол се превърна в любимата на много дами тренировка. Повечето упражнения се изпълняват на швейцарска топка, което допринася за развитието на баланс и координация. Степента на натоварване е средна, а едно занимание продължава около 50 - 60 мин.

Да изберете подходящата тренировка е важно, но по-същественото е да съберете нужната мотивация, за да започнете да тренирате. Pulse Fitness & Spa е мястото, на което десетки хиляди души са променили своя живот чрез спорт и движение. Вие също можете да станете част от нашето семейство. Дори да не сте спортували никога досега, днес е най-подходящият ден, в който да започнете.

Вижте графика на груповите ни занимания на www.timetable.pulsefit.bg и заявете своето безплатно тестово посещение още сега на www.pulsefit.bg/workout или на 0700 44 044

БЕЗПЛАТНО ПОСЕЩЕНИЕ