IE loader

3 задължителни правила за фитнес напредък

3 задължителни правила за фитнес напредък

Следвайте тези принципи и прогресът няма да закъснее

Във всяка индустрия има тенденции, които идват и си отиват. В наши дни скоростта, с която настъпват промените, е по-голяма от всякога. Въпреки всички модни прищевки и нови неща, на които фитнес светът е свидетел, има базови принципи, които винаги издържат теста на времето.

В този материал ще акцентираме именно върху 3 такива ключови правила, които са от съществено значение за изграждането на мускулна маса. Следвайте ги стриктно, ако наистина сте амбицирани в изграждането на качествена мускулатура.

Количество хранителни вещества

pulsefit

Храната, която приемаме, винаги е от значение за мускулния растеж. Поддържането на контролиран излишък от калории за достатъчно дълъг период от време е необходимо, за да:

1) Поддържаме по-високи нива на интензивност в залата, което предизвиква хипертрофия.

2) Улесняване на възстановяването.

3) Осигуряване на достатъчно енергия за производство на нова мускулна тъкан.

Това са биологични процеси, които са част от изграждането на мускулите и изискват достатъчен прием на калории. За да постигнем нужния калориен излишък, трябва приемаме с 10-25% калории над базовия си метаболизъм (BMR). Точният процент е съобразен с ежедневието, естеството на работа, пола и генетиката.

Качество на хранителните вещества

pulsefit

Консумирането на достатъчно храна е от съществено значение за изграждането на мускули, но от не по-малка важност е и качеството калориите. Твърде често хората употребяват много "fast food" в стремежа да качат килограми, но това далеч не е най-добрият начин.

Правилният прием на хранителни вещества (протеини, сложни въглехидрати и незаменими мастни киселини) е от съществено значение както за мускулния растеж, така и за поддържането на оптимално здравословно състояние.

Здравето на имунната система, червата и ендокринната система има ключова роля за успешното изграждане на мускулна тъкан. Качествените хранителни вещества стимулират имунитета и подобряват всички градивни процеси в тялото.

Оптимизиране на хипертрофията

Предизвикването на миофибрилна и саркоплазматична хипертрофия несъмнено е основата на максимизирането на мускулния растеж. Това никога няма да се промени. Тази истина изисква специфичен подход към тренировките с тежести, които е нужно да включват:

- Периодизация – смяна на фитнес целта и метода на тренировка през определен интервал от време.

- Различни диапазони на повторение – бавносъкращаващите се и бързосъкращаващите се мускулни влакна се активират при различен брой повторения.

- Използването на изключителна интензивност в подходящия момент.

За да постигнем всичко това, трябва в различните периоди да използваме различни методи и подходи и всичко това да е съобразено със спортния стаж и конкретната цел. За детайлна консултация не се колебайте да се обърнете към треньорите на Pulse Fitness & Spa.

Независимо каква нова информация на фитнес тематика придобивате, никога не забравяйте, че тези принципи са неизменни и именно те са в основата на прогреса в залата!

БЕЗПЛАТНО ПОСЕЩЕНИЕ